28 FEBRUARI 2011

110228



Sitter i skolan och lyssnar på en fjolla (..Cia) som snackar bakom mig. Nu ska vi äta och sen ska jag hålla i vår idrottslektion! Vad gör ni idag? ♥
Luisa M ♥

Jo det gör de säkert :)

Anonym

sv: Tusen tack! Grymma brillor :D

FannyFredrica - Fotografering, bara fantasin sätter gränser

Svar: Jag har varit och jobbat i några timmar och sen har jag varit hos optikern. Nu ska jag försöka plugga lite :) själv?

Sara

Jag jobbar idag :) Du då? :)

ladymuffin :)

sv; jag sitter och kikar på tv och svarar på kommentarer! du då? :)

ha en bra kväll ! Kram :)

Anonym

sv: idag ska jag handla mat, städa lägenheten och sen slappa lite :) Själver?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag har lekt med mina syskon, du då? :)

Nathalie

idag har jag klippt mig och fikat hos mormor:) själv?

Ida'

Svar: Jag har varit i skolan och träffat min mormor och morfar, dudå? :)

Felicia

Idag har jag mest tagit det lugnt efter skolan och varit med min pojkvän

Natta ~ MODE, SMINK, FOTO & VARDAG!

- måår fint, dudå § <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress