31 DECEMBER 2010

GOTT NYTT ÅR



Blandade bilder med blandade människor som är tagna under årets gång. 2010 har varit ett år med väldigt blandade känslor. Vänner har kommit och gått, jag har skrattat som aldrig förr, gråtit som aldrig förr, skrikit som aldrig förr. Det har varit ett underbart år, om jag ska fatta det kort. Jag har fått uppleva en dröm, jag fick åka i New York i slutet av mars med min familj vilket var fantastiskt, mäktigt och obeskrivligt. Jag var bortrest en vecka under juli till Kreta med mamma och pappa där vi bara tog det lugnt, vilket var välbehövt. Jag har festat, fikat, bakat, sprungit flera kilometer för att få träffa en speciell person, blivit förälskad i min bästa killkompis, fått hjärtat brustet två gånger, handlat betydligt mycket kläder än tidigare år, bytat klass, tagit klassfoto, bowlat, gått på bio, ätit på jensens, sovit hos Cia x antal gånger, haft den sämsta midsommaren någonsin, solat, fotat, tramat trampebåt för första gången i mitt liv, insett hur bra jag har det, fått besök från Göteborg, varit på besök i Göteborg, besökt min släkt i Danmark två gånger, haft avslutning med jobbet, varit på Tosselilla med mina kusiner, haft tjejmiddag, sett Johan Glans, köpt nya och kastat mina gamla Converse, firat halloween, gjort toast i klassrummet, varit på maskerader, jobbat, badat, städat, gått luciatåg. Ikväll är det nyårsafton och det firar jag med mina bästa vänner: Mia, Cia och Fanny. Vi ska stå och hoppa och skrika och skåla och gråta av glädje och välkomna det nya året tillsammans, som bästa vänner gör. Tack för detta året, så hörs vi 2011. Superduper mycket kärlek till er läsare och tusen tack till att ni läser min blogg!! Ni är bäst, kärlek till er.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress