30 NOVEMBER 2010

pluggggggggggg

ph by me
Fyfaro vad trött jag är! Kom hem vid halv fem-fem och satte mig och pluggade direkt. Somnade någongång vid sju och vaknade vid åtta av panik, skrev färdigt artiklen och skickade in den. Sen dess har jag suttit med matten, ska börja gå på lektionerna från och med imorgon. Hatar dock att vi har dom tio över åtta på onsdagar och fredagar.. Bara att bita ihop och gå dit! Vi hörs imorgon, finisar! Ha det så bra, puss och kram.
Sandra

Matte är verkligen ingen hit. Jag får det aldrig att bli rätt ;)



Ja och det är kul att lära sig lite nytt om bloggaren faktiskt, veta vem som sitter där bakom en skärm och knappar in ord.

Matilda

Sv: åh ja det är så jobbigt, Men skönt att det är över! Det är fin tack.:)

t

okej låter ju bra det! :D Med mig är allting bra med :) Lite trött så här på morogn kvisten. Ska du hitta på något skoj i veckan då?

Kramar :))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress